HTML

felhők között a fényben....

egy vándor és egy felhő fenn az égen a fényben... szer-etet. szer-elem. fény. lét. egy. van.

Friss topikok

új napok jönnek

2007.04.14. 20:00 :: felhővándor

újabb napok jönnek, mennek, s észre se veszem már őket. csak ott ülök egész nap az iskolában, és monoton az egész. hallgatom a tanárokat, ha kérdeznek válaszolok, de csak rajzolgatok. mert
"írnék egy verset
mind közül legszebbet
de nem lehet
nekem nem lehet"

ez is hiányzik már az életemből, de mégsem török meg... egyszerűen nem szabad.

de mit is írjak ide?
eltelt néhány nap. nem sokat szárnyaltam, de megismerkedtem az aurákkal, megismerkedtem azzal, hogy mit is jelentenek. sokat olvastam róla. újra elkezdtem foglalkozni a horoszkópokkal, de természetesen csak azokkal, amelyeket komoylan veszek. tanulok rengeteget, de még nem eleget.

a lemenő nap utolsó sugaraiban, 4 fal közé zárva képtelen vagyok írni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felhovandor.blog.hu/api/trackback/id/tr1458620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása