HTML

felhők között a fényben....

egy vándor és egy felhő fenn az égen a fényben... szer-etet. szer-elem. fény. lét. egy. van.

Friss topikok

az első napon

2007.04.10. 20:52 :: felhővándor

eltelt egy újabb nap... s ma sem tudom elmondani, hogy tettem valamit. tanulgattam, és hasonlók... de ez csupa anyagias dolog. nem tettem semmit magamért, sem másokért. igaz örömmel jelenthetem ki, hogy egy nyers verziója elkészült a kép blogomnak is felhovandorkepek.blog.hu címen...
megnéztem múltamról néhány képet... fájnak. én voltam ez is. mégis szeretném feledni. de nem tudom soha. ott az égésnyom a kezemen, ami örök emlékeztető marad arra, hogy ki voltam, s ki leszek.
nem. nem szeretném mégegyszer átélni ugyanazt. soha többé.
de ehhez többet kellene foglalkoznom lelki világommal. a lelkemmel. önmagammal. álmaimmal, vágyaimmal.
de nem hagyok magamnak rá időt. valamiért még félek tőle. nem tudom még miért. de ott van e parányi félelem bennem. talán egyszer majd elmúlik. talán egyszer majd újra felzendül dalom. talán holnap. talán a következő életemben. talán...

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://felhovandor.blog.hu/api/trackback/id/tr2457012

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: https://www.ollbooks.com/index.php?page=user 2018.10.01. 23:38:52

Trükkös árubemutatók, avagy hogyan szedik rá az időseket! - trükkös árubemutatók

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása